Hoppa in i duschen!

Hejhej, vad har ni gjort idag. Lite sent inlägg kanske. Men har inte haft någon lust(: Men iaf, idag träffa jag min bästis Kristoffer, han är jätte snäll bara så ni vet. Och det var någon som fråga om jag och en kille i Kristoffers klass var syskon, så nu har jag fått en lille bror till! Seriöst hur många ska jag ha!? Blir galen. Haha, inte illamenat mot Elvis, Jacb, Felix & Fabbe då men det börjar bli lite jobbigt nu faktiskt(: Annars har dagen varit hyfsat. Har precis plattat mitt hår och ska snart duscha, asså inte håret (aa' Fett onödigt har stått skit länge och platta håret sen går jag och duscha, skit smart (aa'. *NOOT*

Jag är skit trött och kommer somna snart, så måste dra nu. Bara så ni vet(:

Puss&Kram //ella

Platt hår, jag gillar det mer än mitt normala :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0