In my Soul.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen, hur mår du? Jag vet att jag inte skrivit på jätte länge.
Men det ska bli ändring på det. Jag har försökt redigera min designe, men det blev helt fail så det får bli den "gammla" designen. Som också är skiiiit fint(: Slå det.

Idag hade vi gympa sista timmen, och i slutet skulle vi springa 800 m. jag sprang på 3.57. Jag är fett stolt trode typ att jag skulle springa fett långsamt, men jag tror jag ska göra om det nästa vecka för att få bättre(: men men. slut snackat med min "härliga" dag. Tillbak till er.. Vad har hänt hos er idag? Jag vill höra! (haha)

Idag ska hela familjen äta pizza förutom jag för jag ska leka nyttig (a) och ta en god salad :) muuuuuums....
Och ikväll blir det väl att bara vara hemme och chilla, kolla några avsnitt av Vänner. Har saknat det skeeeeta mkt(:

Hoppas på bra väder imorgon, för då ska jag och pappa åka coola motorcykeln, har längtat jätte mkt efter den också. Pappas kompis elr något skulle bygga om den och då hade Kakan "för" tur att få åka först så äntligen har hon åkt så nu är det min tur, viisst man kanske inte ser direkt jätte in ut när man sitter där uppe med dom svarta tjocka kläderna(: men det är så j*vla kul att åka! åååååå! vill ut ock åka nu, nu, nu, nuu.!

Men ska dra ner nu, måste väl vara lite social (a)

Puss&Kram //ella


Kommentarer
Postat av: den vise schnubben

hehe jäpp det ownar :P

2009-08-29 @ 12:39:54
Postat av: Anonym

kul att du vill delta.. allt bra med dig ?

2009-08-30 @ 17:18:05
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0