Kär och galen!

Helt seriöst jag måste vara senil :p Jag menar är jag inte dum om jag inte vat var en typ sop hink står i mitt eget hus! HAHHAH, seriöst.. XD Men men..Idag ska jag nog vara hemma och packa lite så där ni vet, ska nämligen på kollo, och då har vi fått en lapp där det står vad vi ska ha med oss osv.

Ni måst höra något sjukt! Jag hade på mig ett par "pirat"-byxor i går eller vad man kan kalla det, och så hade jag gått ner förtrappan och hämtat en banan, så gick jag upp igen och in i tv rummet jag satt mig ner i fötöljen och satte på Vänner, efter några sekunder hörde jag att ljud, och tänkte hur f-n lät det där igentligen så ställde jag mig upp för jag skulle kolla vad som hade hänt, och då kände jag att mina byxor hade spruktigt XD HAHAHA! hur lyckas jag? :p jaja, så jag hade tråkigt och rev sönder dom helt, det var ändå inget att spara på XD haha, snacka om att jag asa garva haha..
Men men nu ska jag vara lite nördig tror jag och kolla Vänner :D Jag är på sista skivan av sesong 7, bara 3 sesonger kvar efter det *snyft*..

kram kram //ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0