Mina glasögon är tillbaka!

Tjaaoo, vad händer? Jag kom nyss hem från Kaananbadet. Det var helt okkej där men det kunde varit bättre och på vägen hem träffa jag Moa :D asså gud fett kul, hon är så j*vla söt. Tur att vi kommer träffas på söndag. Juste vi ska träffa Emma, Morgan & Moa på söndag, hahaha. Fan vad najsit asså! sketa kul..

Som ni förstår så har min glsaögon kommit tillbaka. På kollot typ tredje dagen hade vi hajk, och jag råka typ sova eller något konstigt på mina glas ögon så dom såg helt muppade ut XD haha! Så när jag kom hem fick pappa lämna in dom åt mig och på måndag får jag börja ha dom i skolan igen -_- Viisst det är skönt med glasögon  men också jobbigt, men jag tror jag bara kommer ha dom på lektionerna och sen på rasterna typ utan :) Så fett bra jag är XD

Ikväll blir det att äta hos Michelle :D Blir grillat tror jag feeeeeett gott. Sen ska hon sova hos mig hela helgen :D fett mkt med najs, jag lover Kniche vi kommer äga sönder allt och alla :) Right!?

Men iaf nu ska jag ta något typ bananisch eller något :p

Puss&Kram //ella

Gott va?


Äntligen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0