Miss Marple.

Hejhej, idag har jag typ städat HELA huste, viisst med hjälp av andra. Men ändå haha. Sen åkte jag och köpte lite nya saker till imorgon, och sen typ nu ska jag gå ner och verkligen försöka vara social med familjen, dom kollar på miss marple, så ska gå ner och kolla vem som är mördaren, sen blir det väl Vänner med Fabbe när han kommer hem efter träningen :) Jag hörde den bästa repliken Phoebe, någon sin har sagt i vänner, hahah. Ni kommer ändå inte fatta XD men iaf skit samma,
kram kram //ella


Jag vet att ni inte kan måt stå denna underbart snygga Rayn :D söt och mkt mer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hheet :D

2009-08-13 @ 14:45:13
URL: http://mollyph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0