♥ ɯɐɹɟ o ʞɐq ɹǝu o ddn

Hej hej bloggen, vad händer? Jag kom hem för ung en timme sen, har varit och hämtat min lille bror från skolan, asså han har precis fått sitt buss kort och ville inte åka själv så jag hämta hnm. Men iaf idag samlades vi i klass rummet vid 9 typ. Sen åkte vi till Långholmen, för er som inte vet vart det ligger sök på hitta.se. Haha, men iaf där fick man bada och gick någon tips runda ;) Hahha, jag och corre gick och typ förlora.. Och imorgon åker vi till Kaananbadet. Men iaf på tåget hem omg. Fifan vad kul det var! Seriöst Corre spöa upp alla jag lovar! Habib typ tåg mitt Corres huvud och tryckte ner oss, asså shiit det gjorde fett ont XD Hahaha
jaja, ska äta nu tror jag sen ringer jag väl Josse posse & Kniche :D
Puss&Kram //ella

Favorit i repris :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0