Oj oj oj, vad händer?

Hahha, rubriken kommer från Tor (en på kollot) han var så j*la kul. Helt seriöst :p skratta typ åt allt han sa. Omg tror aldrig jag har så där många gånger, asså varje minut f*n :p ahhaa! omg vliken galen människa asså..

Men men, första dagen i skolan då ;) Eller jag det var bara som ett upprop kan man säga, inget speciellt med det. Sen fick vi vårt schema också , med mera ;) Och imorgon ska vi åka till Långholmen och gör vet inte, sen på fredag ska vi till Kaananbdet åå bada..Haha. Och sen när mamma kommer hem har hon förmodligen ett par chinos (stavning?) och kanske ett par Cheep Monday vita ;) Om det finns i min storlek klart. Hoppas det :D det är rea på både Gina Tricot och på Cheep Monday affären som jag inte vet vad den heter, hehe. Men men nu ska jag äta lunch, sen jag vet men jag pallade inte göra något när jag kom hem plus att jag inte var hungrig.
 
Puss&Kram //ella





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , ditt schema är ju ett fucking sommarlov jämfört med mitt .

:D<3

2009-08-21 @ 09:35:27
Postat av: Anonym

/ molly

2009-08-21 @ 09:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0