The only one I love!

God morgon sötisar. Sovit gott? ^^ Jag har sovit helt okkej, men jag vaknar så j*vla tidigt -_- även fast jag går och lägger mig typ 1 halv 2. Jag måste lära mig sova längre xD

Idag kommer mina kusiner hit som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. Skit samma jag saknar dom iaf. Sen ikväll drar mamma och hennes kille på konsert, så jag och Micha blir barn vakter ikväll då, för er som missat det ska hon sova här typ hela helgen :) Jätte kul! F*n Kniche vi kommer äga!<3 Sena ute kvällar you know (aa' haha, sen på söndag blir det väl av att handla något roligt :) För då får jag min månads/barnvakts peng..... uuuuu! haha :p

Iaf idag ska jag väl bara chilla, duscha lite. Träffa Jossa & Kniche sen får man väl vänta till kusinerna kommer ;) Sen blir det FF med små barn :) haha, men egentligen får jag pengar ingenting. Jag ska bara se till så dom mår bra eller något, haha. Fett najs!
Men men nu ska jag dra och typ duscha sen äta frukost, sen drar jag väl ut och roar mig :)

Puss&Kram //ella


Bryr mig inte vad ni tycker, Broder Daniel kommer förevigt vara i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0