Flickan som lekte med elden.


Hejhej bloggen!! Vet att jag inte skrivit som jag har lovat :( men ska verkligen försöka, mitt internet hos mamma funkade inte på 2 dagar, och ena dan ahde jagträning och massa plugg.. Menmen, i tisdags gjorde jag NO provet, och det gick dkit..blev jätte besviken på mejj själv, jag menar jag kunde ju allt. Men tydligen inte :/
På på onsda fick vi tillbaka engelska provet vi hade gjort också, blev inte speciellt nöjd med det heller. Gjorde iaf mitt bästa.

Igår kväll kolla vi på "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson. Jätte bra faktiskt, så seg som jag är fick vi ju typ stoppa filmen ett antal gånger, för att pappa skulle kunna förklara x) Men hängde med ett litet tag iaf, snygga Paolo Roberto va med, ni måste erkänna att han ser bra ut :o? (klicka på hans namn så kommer ni till en bild, eller här) men iaf, pappas "kompis" e typ också med, han som spelar den LÅNGA killen med vitt hår, och som hänger med gammla gubben ZALA. Om ni vet vem jag menar så får ni ett + :)

Och idag e det inge planerat, kanske ringa Jossa o se om vi ska göra något, annars blir det väl att fota hela dagen :D
Ska ner och käka frukost nu, sen kolla lite Andra Avenyn, missa det i tisdags :( andra inlägget blir ikväll vi sex ungefär :)

Puss&Kram //ella

bästa ICE AGE, roligaste repliken i hela filmen;

- IT'S A GUY! - It is her tail Sid, -.- ' - IT'S A GIRL! :D


julklapp nr.1 till mejj, vill verkligen ha en!! men vet inte vilken färg :( vilken tycker ni :)<3

Flickan som lekte med elden;

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVART

2009-12-06 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0