mår skit själv!? :(

Hejhej, vad händer? Kom nyss hem från Pille, vi åkte till spånga och blev förvånade som fan. Vi hörde polis&ambulanser när vi gick av bussen, vi trodde bara att de var någon som hade åkt dit för snatteri men nej nej, vi såg alla sammlades runt bilen, alla var utläningar. Vi gick dit såg Rachel & Edna så vi fråga vad som hade hänt, dom ba en kille har blivit misshandlad.. *Vi ba shiiit omg :/ stackars honom*, så fick vi se honom när dom putta in han i bilen, han avr helt borta och hade handen för facet, så såg vi lite blod, o jag fick ånges direkt. Så såg vi Felicia (pilles syrra). Frågade vad som hade hänt, hon ba det ar 8 tjejer lalala..Och att hon hade ringt polisen, Pille ba BRA SYRRAN (AAAA). Hahah, sen gick vi in på pressbyrån köpte en bussremsa. Sen gick vi till Lidel, och skulle köpa tuggumi, men det fanns inge så vi gick till prem, eller va det heter. Och hon köpte tuggumi för mycket pengar xD.. Så åkte vi hem till henne, snacka lite med Felicia, sen stack jag.. Juste Pille rita på min mage, kolla va fint det blev;


btw; vi har någon hel dag med klassen, den 16 dec. Då kanske vi ska till Fryshuset ;) o vem ficksa det!? jo jag (aa) ja e bäst :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra i fryshuset?

2009-12-11 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0