NEW MOON!!!! (L)

Tja bloggen<3
Förlåt att jag inte skrev igår. Jag hann faktiskt inte ;( men ska iaf försöka med 2 inlägg idag.. Men iaf, igår var jag med Jossa. Jag gick upp vid 9 typ :$ vänta tills alla vakna, käka frukost, ringde Jossa, mötte upp henne i V-by. När vi hade snackat lite gick vi till SF, beställde biljetter till New Moon, det var ungerfär 1 timme kvar, tills den skulle börja. Så vi gick in på K:fem, checka lite på gina, och sen ringde jag Martin, han var dryg :P. Han sa att jag avr knäpp som skulle gå på bio, han ba "new moon e en tjej film!?" jag ba "men va f*n, jag e tjej!?" han ba "men iaf xD" sen typ sa jag hej då. Vi gick till donken o käka glass, som bomba med chokladsås ;s. Efter det gick vi till bio'n, Jossa köpte godis, sen gick vi till det där lilla rummet, fick sitta där typ en kvart. Sen kom en gubbe o slåppte in oss (A), så satt vi oss där vi skulle. Sen fick vi sitta brevid 3 killar, som snacka skit mycket när det typ avr dom "jobbigaste" cenerna, så sa jag till jossa; Kan inte dom där små barnen bara HÅLLA KÄTEN!! :@
Hahah, jag prata lite för högt, så dom hörde och sa inge mer. Jag grät 2 gånger :o. Haahah..inte för det förvånade mejj, men men. Efter bion köpte Jossa en väska på H&M och jag en på accent, nice bajs x)
Sen åkte vi hem och fota lite, lägger ut några bilder, så Jossa kan ta några xP
Puss&Kram //ella
HAHAHA;


  



 




Kommentarer
Postat av: Josefine

Naa, love you too babe, :) <3

2009-12-07 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0