12-jul-2009. God morgon.

Igår var jag bara hemma och kolla på Lif of Rayn
Han är skit snygg för er som inte vet XD Det gick på MTV i går.. en massa av snitt(;

Menmen.. Sen gick jag ut med hunden och när jag kom hem sa pappa att vi skulle åka ivåg och jag fråga vartmen han svara inte :@ så jag blev sur! haha. men vi åkte iaf till Media Markt och jag fick välja vilken film jag vill och jag valde så klart Twilight.. Så gick jag runt och kolla bland lite skivor och hitta en Broder Daniel skiva :D Som bara kostade 49 kr. Lixom omg :p jag vet att den är gammal men ändå XD...
Så det var min dag igår.. Hur var eran? Tell meee !?:)

Nu ska jag gå ner och göra frukost till massa söta barn XD
puss puss //ella

Tilight 149:- Broder Daniel 49 :-
Bild 1: Google.
Bild 2: Jag.

Kommentarer
Postat av: rebusen

haha XD vad snyggt du stavar till twilight (tilight)

....:)<3333333333333333333333333333333

2009-07-27 @ 18:07:32
URL: http://rebusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0