Bikini / Kjol.

Hejhej.. vad händer? :D Jag är inne på msn och chilla xD Jossa gick nyss hem hon skulle åka och bada.. och jag fick inte följa med :/ Stackars mig! haha.. Nej jag skoja.. Men iaf jag har kommit hem til mamma nu och ska vara här till på måndag för då drar jag till Öland (: Och är där i 2 veckor.. Hoppas det är fint väder så jag kan bada! Btw på tal om att bada så har jag fått 2 nya överdelar, en av pappis och en av mammis. Och en kjol av mamma i leopard mönster. Det såg inte så snygg ut men sen när jag testa den var det skit snygg :p Menmen.. Imorgon ska jag och Jossa å bada :D Kameran hänger med så det kommer förmodligen bli massa fina bilder på plutten och jag..

Nu ska jag ta något och äta, börjar bli lite hungrig (;
Så ses typ snart bloggar förbödligen efter maten..(:
Kram kram /ella

Nya överdelar. H&M den randiga (rea) 79:- svarta 149:-


Kjol H&M. Vet inte hur mkt den kostar men haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0