eellahs*/ min dag den 10/7

Hejhej. Haft en bra dag? Jag har haft det perfekt.. Städa, vaktat hunden, varit ute med hunden, kolla på Vänner. Och nu sitter jag har och väntar på att det ska bli mat.. Vi ska äta en talrik fett till mat idag :p (pizza alltså) Bara fö dom är så lat att laga mat XD Nej, jag skoja. Men dom är iaf trötta och orkar inte. Och jag kan inte laga mat till 6 personer (; Så jag skulle behövt hjälp men ingen ville :/ Vad hände idag då? hän något spänande?

btw: hittat en ny super kul blogg.. :D
http://kandeedrawings.blogg.se/ Hon skriver bra och gör oerhört fina designer! Fattar inte att man kan vara så duktig!?
men men nu ska vi dra och handla skriver sen.
puss puss //ella


Bild källa: Jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ja, det är nog bäst så :D<333

2009-07-12 @ 10:11:29
Postat av: ella

yees. ofc (: <33

eller vad menar du XD<333

2009-07-12 @ 21:34:26
URL: http://eellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0