FRIENDS? two and a half man?

tjatja.. Vet inte riktigt om jag ska kolla vänner eller om jag ska kolla two and a half man (:
Båda är lika kul :D Men jag tror det blir vänner :D
Idag har jag varit duktig, jag har städat hela huset och kommer få massa pengar för det :)
okkej, hunden ingår i att städa saken. Om jag vaktar henne och går ut med henne och så.. ni fattar (: men iaf jag har börjat läsa ljudet av ditt hjärta, och den äger hårt :D Jag blir så kär i alla som är med i dem böckerna, det känns som dom är ens bästa kompisar :D De är en bra feeling..

btw: det här med att jag är dålig på att upptatera :p Jag funderar på att radera alla inlägg. göra ny desigen och börja om på nytt.. Jag accepterar alla komentarer.. men svarar inte på alla..bla.. menmen.. nu ska jag gå ner och roa den feta hunden (vid namna: Fibi), tror hon är ut tråkad xD

xoxo //ella

jag och hunden xD


have I told you how mutch I love you?<3

Kommentarer
Postat av: molly

have i TOLD how mutch i love you ?" ska det vara elllsaaaa :)<3

2009-07-11 @ 11:52:26
URL: http://mollyph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0