god morgon...



Morgon bloggen.. Vad händer idag då? Jag ska vara med Mällwin iaf och vi ska ha kuul :D Vi hade tänkt åka och bada någon stans men vädret är piss så vi får väl bara vara hemma, eller åka till stan.

Igår gick jag och la mig halv 3. Och vakna halv 11. Så jag har bara sovit 8 h. Fett lite asså, haha.. Igår kväll satt jag uppe och kolla på Pretty Woman, med Julia Roberts & Richard Gere. Sammtidigt som jag kolla på film måla jag mina uggly naglar. Så det blev lite utanför :$ Måla aldrig naglarna i sängen XD 
Men iaf nu ska jag gå och käka pankakor :D mums.. bloggar kanske senar idag.. Troligt vis inte men vi får see, haha xD

puss puss //ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0