morgon..

morgon allihopa :D Sovit bra? :p Jag har väl sovit okkej, gick och la mig vid halv 2 ugf. Och vakan för några minuter sen.
Det var brorsan som väkte mig :s Han ska få stryk sen, haha.. Men men, idag ska jag bara vara hemma och packa till imorgon. Hoppas vi får sol på öland så kan jag sola :D Haha.. Vad ska ni göra idag då? tell me..

Juste jag ska få den där Johan Palm-töjan av mamma när vi kommer hem från öland :D Mällwin sa att jag borde köpa kill modell för den är mest slappig eller vad man säger :p

aja...nu ska jag dra och käka brunch, bloggar mer under dagen, outfit osv
pusspuss //ella
JP-tröja 189 :-

Kommentarer
Postat av: julia

hej!

vilken fin blogg du har, kolla gärna in min också :)

2009-07-19 @ 18:40:52
URL: http://juliahedenskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0