15 nov..

..Hej hej bloggen :) Igår var skit kul thx babe's ;*
När vi var o hyrde film träffa ja en kille från UNG i fredags, hälsa lite sen stack vi hem..på väg trodde jag att ja skulle dö av garv! :o hahah, jossa o micha bråkade om vart i skulle kolla film, fan att jag inte spelade in det ahahah! x)
Tillslut kom vi hem till mejj o började kolla filmen var slut ungifär vid 12, så jag sa till M&J att sova här..dom gick hem hämtade saker medans jag bäddade deras sängar x) haha, när dom kom hit färgade vi J's hår, mörkare så blev det skir mycket kvar i flaskan så vi satt de i M's hår.. (aa) sen typ gick vi o la oss.. J&M började slåss med min kjol o jag garva sönder xd, filma det men tänker vara snäll o inte lägga upp den ;), så tur för er..:P Men men, vi flummade fett mycket o det sluta med att J kasta en flaska i huvudet på mej o jag fick fett ont x) haha, kl var då typ halv 3 på morgon o alla var jätte trötta o somnade ;)
sen vakna vi vid halv 9 så vi sov inte speciellt läng ;/

Och idag har jag varit hemma med J&M..o chillat..men men nu ska jag vara social med in lillebror.. ha de bäst puss ;**<3

så snygg e han väl inte :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0