A life without you.

Cha cha.. Idag har jag bara varit hemma o chillat.. Bakade med lille bror o dom bilderna lägger jag inte upp :o
Hahah, omg..aja, för ungefär gifte min mamma sig o då spelade Patrik Isakson på deras bröllop och det var sjukt gulligt för alla sjung med, o alla grät och lallala (aa) har film på de, ska lägga upp det sen, o sen sjög någon Niklas lalala.. Och då fick vi min morbror på videon där han typ sjöng skit högt, garvar fortfarande lika mycket varje gång jag ser den :P
Men men..vill verkligen perca mejj i naven nu, kommer få damp snart om jag inte får den..ska tjata hål i huvudet på mamma ;) jag menar de e min kropp o man lever bara en gång :)

Har inge mer att skriva, så vi hörs imorgon :)
Puss&Kram //ella


driv bild, bara för jag hade tråk idag, ;)


Kommentarer
Postat av: cornelia

ella skriv mera ´!!

2009-12-03 @ 18:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0