Älvsjömässan

Tjatja! Hur e det?.. Hihi, kom hem vid typ kvart i 11. Först mötte jag upp Corre i sundbyberg, med Jossa, Micha, Glorren& Amanda, så gick vi till ung, o så blev Corre hungrig så i gick till 7eleven, men där fanns det inget gott tydligen x) Så gick vi till donken, å där satt några kompisar till Cornelia. Satt vi där ett tag o snacka sen kom en tjej upp o sa att vi var tvunga att gå :o hahaa, aja..vi gick ut iaf, tillbaka till ung i några minuter, sen skulle Julia & Astrid möta upp Valle, så jag följde med..o sen typ åkte vi till huvudsta för Valle vill snacka klart med sin kompis. Så missa vi precis tåget som vi skulle ta tillbaka, så vi fick vänta i typ 13 min, o Valle trodde att de var en evig het -.-'
Haha, aja..sen när vi kom tillbaka hade Micha, Glorre, Amanda & Jossa dragit, så de var bara Cornelia kvar som jag kände (för Valle, Julia o Astrid hade dragit hem). Sen drog Cornelia med sin kompis, så det var bara jag, en tjej som hette Madde Vanessa o något mer, sen några killar, sen blev en av killarna hungriga så jag o madde följde med honom till donken o sen pallade jag inte mer så jag gick hem ;) hihi.. Var fett trött igår :o

Men iaf, idag ska jag dra till älvsjömässan med Michelle & Jossa, vi ska typ dela ut något för klubben ;) Lägger upp bilderna där ifrån när jag kommer hem ;) Vi e borta typ 2-3 timmar, så om någon kommer på något ställe med roligt folk, ring;
0700383398..comviq ofc ;)

  

Kommentarer
Postat av: molly

vi ska sjunga där på måndag :)

2009-11-14 @ 22:10:51
URL: http://mollyph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0