BUSSEN !! :x

Chacha! Va händer!? haha..aja, skit samma min humor suger häst balle..haha men iaf..den 27 nov kanske sötis Emma D kommer hit..Jag hoppas verkligen det, det skulle betyda sjukt mycket om du kom hit! Vi skulle prata om ALLT fast nu face to face..ist för att smsa (a) .. Aja...Igår var ja med kusse :D VI hade nice..åkte till Vällingby..käka på donken, Molly ringde Danne, haha..jag trodde ja skulle döö...Asså Molly våran humor e så jävla dålig -.-' en sten har fan bättre humor en oss :o Haha..men efter VB drog vi hem till morsan, chilla lite där sen följde ja med Molly till tåget hon åkte åt ena hållet o jag åt andra.. Sen på bussen hem hade ja inget att göra så jag ringde Danne..så snacka vi lite o så ;) Sen kom jag hem åt o sen sova x)

Men men.. har skit brottom just nu måste skynda mejj!! Så ni får ha de bäst..Kanske bloggar när ja kommer hem..
Puss&Kram //ella

Emma D;


Kom ihåg hon e MIIIN!! Bara MIN!! o lite Ricky's kanske men skit samma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0