bästa just nu;




Hej bloggen, vet att jag inte uppdaterat på länge, förlåt..ska försöka ändra på det..
Vet att jag säger så hela tiden men ska hitta eller iag försöka hitta något att skriva om, ska försöka uppdatera 2-3 gånger om dan, om inte det så blir det iaf 1-2 gånger, men outfit eller vad jag ska göra eller något roligt som har hänt :) Men iaf..idag var jag med Ellie, vi åkte in till hötorget o jag skulle hitta något på gina men det fanns inge jag fastna för ;( synd..har ju presentkort där på 450kr eller något, så måste spändera (a)
Men iaf..i torsdags bestämde jag o Micho att åka till Kista, med dera nya affärer, när vi kom dit träffa vi "rock"-sofia, o MR. K, haha..fan vad jag garva när jag såg honom, aja..efter ett tag messa Rachel o fråga om jag ville följa med till Kista, sa jag att ja redan var där. Så hon kom dit, så gick vi till en bankomat, för hon skulle ta ut pengar.. och det gick ju sådär..tänker vara snäll mot dejj gmn, o ska inte berätta..sluta iaf med att jag låg nästan på golvet o garva (A).. sen stack vi hem, köpte en mössa & tröja på BIKBOOK :)
Men men..där uppe har ni dagens låter ganska gammla men ME LIKE :D
Puss, skriver mer imorgon, ska förmodligen vara med Pille, juste :/ min mobil e sönder (igen) o jag måste skaffa en ny :(
aja, puss & kram //ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0