R.I.P. :( <3

..Nej, rubriken handlar inte om någon som har dött..eller jo typ..men koss har gått sönder :( men hör inte på ena sidan :( fan assså! jag har bara haft dom ett år..o min pappa kommer inte bli glad när han får reda på de :(

Men skit samma får väl köpa nya lr hitta på något :)
Vad har ni för er då? själv kom ja nyss hem o har ganska mycket läxa att göra (sug balle på dom) fast ja tror inte jag pallar :p Hihi...Men men nu ska ja typ äta :s för mamma ska åka någon stans ikväll så ja har FF fett mycket med nice asså! Ska nog ringa Pille, eller någon i närheten ;D hihi..

Puss&Kram //ella

Jacob e så j*vla snygg! Omfg! har ni sett hans kropp :oo tror ja svimmar..shiiit asså
vilken kille :) Vem skulle banga på honom!?;o Inte jag iaf x) Vill gå på New Moons världs
premier den 20 nov, men ja e typ "upptagen" då.. så fuck that :'(


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson-fanblogg

Missa inte tävlingen i bloggen med chans att vinna ett presentkort på 100 dollar!

2009-11-09 @ 21:00:18
URL: http://robness.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg

2009-11-11 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0