Ska aldrig mer beträda alkohol..

Hej hej, va händer!?
Själv dunkar jag musik o nördar pea&bdb.. Idag är de väl inge planerat dirket, min mobil e sönder o jag kommer dö..e beroende o värken Jarmo lr mamma, har en reserv..så får jag lämna in den för andra gången, på en månad :o shiiit, vilken dålig kvalite. Händer samma sak som förra gången, den sätts på o stängs av av sig själv :(
Och jag har fett ont i armen, de suger..jag tog typ bara halva vaccinet när jag tog sprutan så jag får göra det igen, så nu har man ont igen, kul kul.. Min msn cpar sig som fan, o ser ingen ting :s Kanske ska lämna in den på lagning också :@ så jävla pisst off asså..min bror väkte mejj vid 7 o fråga om han fick låna mitt buss kort, jag ba va fan ska du ha det till klockan e för f*n sju! han ba jag ska åka till en kompis, jag ba glöm det.. aja..sen gick det några timmar o bror väkte mejj igen vid 11, o sa att han skulle gå till en annan kompis, o att mamma ville prata med mej, hon ba e du vaken? jag ba jag sov när du ringde, hon ba nejdå! suck..-.-'
Min familj e iaf efter bliven för er som inte vet ;) men men..puss&kram på dom..
Juste, Pille om du läser det här ring mejj!! för jag har typ panik för jag inte kan ditt nummer utantill o jag ska ringa dejj. För jag ska plugga o skit.. Aja..vi har prov imorgon :o 2st, ett om Fysik & ett Geografi, kan typ hela Fysk provet utan till, men inte Ge'n, har ens inte börjat kolla på de än ;$ Inte bra..o efter skolan ska jag vara eller tror jag iaf..att jag ska möta upp min lilla Sandra, omg 300000 år sen jag träffa dej :( Saknar dej!
Men men, nu ska jag kolla på dom senaste avsnitten av Playa del sol x) o äta något, sen duscha :)
Puss&Kram //ella


Kommentarer
Postat av: richard

sv; haha, lyckliga människa! :)

du måste ju se alla MINST 1 gång (:

2009-11-29 @ 16:11:38
URL: http://richardss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0