Ungdomsgården

Hejhej.. Vad gör ni bitches x) Haha..ah ja e iaf på fluum humör (yy) skit kul x) haha..Garvar åt ingen ting xD
Det e väl som vanligt då..hihi, men iaf.. Dagen var skit dålig! Först höll Patrik på idag (IGEN :o..) han e skit jobbig aja..när vi gick mot bussen såg vi Arvid o Corre sprang fram o baxa godis av han ;) Sen typ fråga hon alla om dom ville smaka men inte mej :( för ja hade tydligen "ljugit" för henne x) ahah..aja..sen mötte vi upp Patrik på väg mot bussen..så snacka ja med han..Sen typ höll Corre upp e godis i facet på mej :o åå typ höll på att reta mejj, så jag slicka på den x) Sen blev hon fett lack och försökte få mej gå tillbaka till Arvid o få en ny godis :s Sen kom Felix, o jag försökte övertala honom att ja hade rätt ;) Det gick inte speciellt bra..men men..sen på bussen hände massa skit..lite privat men jag blev typ ledsen o Jossa fick ringa upp han o säga att de inte e sant ;o haha.. Aja, snart ska jag möta upp Corre i sumpan & några av hennes kompisar sen dra vi till ung, o då kommer Gloria, Amanda (tror jag), Micha & Jossa vara där.. Så ni får smsa om de e något;
0700383398 svarar bara på dom som har Comviq.
Puss&Kram //ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0