Fribiljetter!

Hejhej, idag är det ju studie dag då ;d Chill, asså. Ska snart gå och duscha, sen plugga lite till NO provet som jag ändå kommer få IG- i. NO är nämligem mitt sämsta ämne x) Fattar ens inte vrf man har det? Elr jag dom som vill jobba som sån där labb sak, kanske tycker det är bra, men jaja.. Iaf går satt jag & Kakan o prata om bio filmer, dom jag helst vill se är ju;
1. Fame
2. Beck
3. New Moon OFC!!
Men så sa Karin att hon hade fribiljetter till en film som heter Ponyo, så jag fråga Jossa & hon ville ;) Så på fredag kommer det bli jag & Jossa o alla andra små barn på bio, men men :P haha. Den verkar ganska gullig iaf. Haha, men vi hörs senare måste plugga lite -.-'

Puss&Kram //ella


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte ens betyg-.-

2009-10-13 @ 18:23:45
Postat av: Josefine

Och? :/

2009-10-18 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0