Cha Cha..

.. vad händer? Dålig uppdatering jag vet men men.. Idag har jag inte gjort något förutom bråka lite med några tjejer x) Hahha.. Dom har fel & jag har rätt, så är dt alltid.

Btw; jag är fett sur att jag inte kan gå på Klubberiet på fredag, hade värsta chansen att gå för dt är en tjej i min skola (klicka här till hennes blogg), som säljer biljetter till fredag & så ba juste pappa helg :/ Jävla skit asså! Fan, aja måste gå nästa gång, fast dt är skit långt kvar! Kommer inte palla vänta..

Skit samma, nu ska jag hoppa in i duschen, och ta dt chill, sen platta håret. Sen ska jag mamma & bror, åka till moster och käka.. Sen ska vi till fina Lidingö, & sova där till imorgon, så dt blir uppdaterat där ifrån förmodligen..

Puss&Kram //ella

Saknar Tim & resten av solkvik's barnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0