Liidingö & Sommar med Göran

Hejhej, vad gör ni? Just nu sitter jag på Lidingö och väntar på att jag ska komma på något att gör(:
Kom nyss hit, har varit hos moster(: Och träffat Molly - kusse, Moa - kusse, Mimmi - moster #2 och Harry - kusse. Och massa annat roligt folk. För er som kollar på Andra Avenyn och vet vem Lottas "bort glömda" syrra er så ska ni bara veta att min moster känner henne, och hon var där. Hon var verkligen jätte gullig. Dt var så kul för Molly gick fram & fråga en miljoner fråger om hur dt skulle vara serien ut, haha. Molly har inte fattat att dom som håller på med sånt har tysnats plickt, hon är gullig hon(:

Och innan vi åkte dit gick vi på bio och såg Sommar med Göran den är sjukt kul, haha bästa repliken i hela filmen;
- Göran du ser lite kåt ut
- Va!? nej tycker du :)
- Ja, :)
- Aa, men tack då..
och den andra rolga är, när Göran ska sicka ett sms till en tjej han gillar;
Hej, dt var kul att ses.
Hoppas du får kuk på midsommar.
Hahha, garavar så mkt att jag kissar på mej, sjukt kul film(: Värd att se om ni inte sett den, men iaf precis innan vi ska gå ut sitter vi utan för och väntar på mammas kille, kommer en gubbe som ställer sig fram för mamma, och tar ab sig sina solglas ögon.. & säger;
- Tjaa, ni ser ut som ett rock band
- Jaa, dt är självklart vi är, säger mamma.
- Vilket instrument spelar du då?, frågar gubben mamma.
- Nej, jag spelar inge.. Drev med dig bara.. haha -.-
- Jaa, jag driver med dej också HAHAHHAHAHA
sen står han där och glor på mamma och jaah håller på att dampa på hnm, ba sluta glo på min morsa, b*g gubbe..:s Sen säger han efter ett tag;
- Men du är mamman, vaaa?
- Jaa, dt är jag -.-
- Du är hot mama!
Då laka jaah helt på han och tänkte, om du säger så där en gång till, till min orsa kommer dt bli synd om dej..
Jävla bög asså.. Ska slå han..Hahah. Jag vet att ni älskar dt ;)<3 

ska jag dra in till Fridhemsplan med mamma och möta upp hennes kompis, så åker mamma och bror hem så ska jag och mammas kompis hitta pånågot kul med hennes hund :P haha.. Hon har precis köpt en ny hund så mamma undra om jag ville träffa den så jag ba VIISST :'D.. Har med mig kameran så dt blir massa
fotta fotta..

btw; När vi åjte till "fina" lidinö åkte vi förbi Grand Hotel, då berätta mamma att hon känner en som jobbar är så när jag ska praoa så ska jag gör dt där(; Snackat om skillat(:

Menmen, nu ska jag lyssna lite på musik, logga in på Facebook, och tare chill..
Puss&Kram //ella

Dagens låt;

Head, Shoulders, Kneez & Toez
K.I.G.


Kommentarer
Postat av: Sabina

åh, jag vill se Sommar med Göran! :D

2009-09-22 @ 15:39:54
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0