Mitt huvud spricker snart!

Aj som f*n. Mitt huvud seriöst jag kommer dö! Det bultar som en j*vla sten, blir seriöst sur! Och det kommer min brorsa också bli snart när jag säger att jag inte kan följa med på hans träning :p Jag lovade hnm igår att följa med men eftersom jag mår som jag mår pallar jag inte..Hur har skolan varit då ;o Hahha.. Vi har prov imorgon och om jag är hemma så slipper jag det (aa fast kommer ändå inte att få göra det.. :'/ Så måste i typ svara på engelska. Och det är frågor om rymden.. Inte för dt kommer gå så bra för mig men kan iaf försöka xD

Men men nu ska jah typ käka lite midda och sen typ kolla på tv och dricka teee.. mums :p
Puss&Kram //ella

Typ andra dagen i skolan @ Kanan badet (aa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0