Pankakor.

Hejhej, va händer? Jag ska snart äta pankakor och kolla på dagens avsnitta av Riverside. Helt ärligt så är dt faktiskt helt okkej.. Funkar som en lite "film" om man inte har något att göra. Menmen idag har dt varit skit kul i skolan(: Säger vi -.-' Och nästa är det skol foto, j*vla skit asså. Pallar verkligen inte komemr bli helt fail! Bara så ni vet.

Ikväll blir dt iaf Religon läxa. Fett könt att jag inte behöve rgöra läxan på papper, utan den är på internet så jag måste använda datan, haha.. :P Skit samma ska äta nu, inlägget blev kort men det funkar. Om ni vill ha fler inlägg per dag får ni kommentera också(:

Puss&Kram //ella

Har jag sagt hur mkt jah älskar er? ♥♥♥



Sweet Dreams(Beautiful Nightmare)
Beyoncé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0