Riverside

Tja bloggen.. Kom hem för kanske några timmar sen och har varit lite med Micha också (aa) Bestämde mig igår för att inte gå på träningn idag med tanke på att jag var hemma igår..Inte för jag tror det hjälper om jag går eller inte. Kollade lite på TV efter Micha hade gått och så reklamen för riverside, så jag slog på datan och kollade avsnitten som är ca 6 min långa och det handlar typ om Kim's liv som bi, och att det är någon ny kille på deras skola som han bli "kär" i typ och han lilla syster är kär i Kim, haha.. Ni kan hitta dit här. Det är Faktiskt helt okej(:
Är ensam hemma nu i 5 min till kanske för sen kommer mammas kille och ska duscha och sen hämta upp mamma och Jacob för han har vait på något random sak i spånga :s
Sen ska jag väl ringa Wille och prata med hnm, asså jag måste verkligen det de är skit viktigt seriöst! Tror jag ska göra det nu faktiskt, hare bra. Skriver efter pluggandet -.-'

Puss&Kram //ella

Bild på saknade :'/<33

Kommentarer
Postat av: NIPPE

dålig bild jag är inte med -.-

2009-09-13 @ 11:39:00
Postat av: ella

Nej, Tor den bilden äger!!

<3

2009-09-13 @ 12:01:50
URL: http://eellahs.blogg.se/
Postat av: Elza

haha, jag e ju skitsnygg på den bilden...:P

2009-09-16 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0