Sjuk/Donken/Jossa

Hejhej bloggen.. Vad gör ni?(: Har varit hemma ett tag nu, lite små sjuk så där. Ganska ont i huvudet, mår lite illa men det börja gå över. Hoppas bara att det inte kommer tillbaka. Men iaf ska snart gå ner till donken med Jossa, ska köpa lite mat. Är för trött för att göra egen(x

När jag gick upp imorse kännde jag att jaah mådde illa men mamma (envis som hon är) sa att jag skulle gå till skolan iaf..Så när jag kom dit gick jag och Micha till skåpen och hämta NO grejerna. När vi satt på lektionen kände jag mig fortfarnde dålig..Så kom vår nya rektor in och börja prata om lite allt möjligt, om typ svin influensan och vrf hon började jobba som rektor bla bla blaa. Sen var lektionen slut och jag pallade verkligen inte flera lektioner.
Och nu sitter jag här och har precis kollat klart på första avsnittet av Andra Avenyn (klippet finns redan ute på internet länken hittar du här). Det var ganska bra avsnitt gemfört med dom senaste efter första sesongen var skit bra verkligen, sen i andra börja massa folk försvinna och allt blev dåligt)': Inte bra.. Så det här var helt okej för att vara AA..

Men men ska dra nu
Puss&Kram //ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0