Skola... snart.

Hejhej, har lite tid kvar till bloggen. Juste nu sitter jag på msn och chattar med Felicia & hon bärettar om någon tjej som typ....ääee, nej det kan jaah inte säga. Hihi.. Då ä jag elak. Man vill ju inte vara elak, right?
Btw; Jag prata med syrran igår på msn, asså shiiit jag får panik. Vi har aldrig träffats men prata i telefon typ varje dag, och problemet är att hon bor så långt bort. :/ Hon bor i eskelstuna typ.. Något sånt ;D
Hahah..Asså gud vi garvar fan åt allt, ni skulle sett mig igår! Jag satt framföra datan och kunde inte andas, hahhaa. Jag & Olivia garv fan åt ingen ting.. Haha, sheet asså måste träffa henne snart :* Olivia jag älska dig.

Idag ska jag klippa mig btw, jag slutar 15.05 och jag ska vara där 15.45, så hoppas jag hinner :D Men jag vet inte hur jag ska klippa mig!, HJÄLP!! Kommer få damp om jag inte kommer på något xD hihi, men men.. Nu ska jag ta något & äta sen sminka mig..

Puss&Kram //ella

Bilden tas bort när jag kommer hem ;)
BORTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0