Taken.

Hejhej.. Inte blogget på ett tag jag vet, men har inte haft någon känsla för det. haha.. Men men, har tjatat hål i huvudet på pappa att jag vill se Taken med honom. Som handlar om en pappa som spelas av Liam Neeson, som har jobbat för något i en jävla massa år & så har han typ inte träffat sin dotter på 17 år eller något. Men iaf när han kommer hem och vill hälsa på henne frågar hon om hon och hennes kompis Amanda får åka till Paris, & hälsa på Amandas kusiner. Det tar ett litet tag innan pappan bestämmer sig för att säga "okej, du får åka" så skriver han under en lapp och Amanda & den här dottern åker till Paris. När dom kommer fram till flygplatsen är det en kille som kommer fram till dom och frågar vart dom ska och om dom kan dela taxi för det är väldigt dyrt i Paris tydligen. Så dom sätter sig i taxin och åker dit dom ska, sen kommer dom in och tar plats i huset och ser att kusinerna inte är hemma. Så ringer dottern sin pappa och säger;
-Pappa, pappa! Amandas kusiner är inte här, jag lovar jag visste inget! Jag skulle aldrig åka hit om jag visste att dom inte var här..
- Okej, men du skulle ringt mig så fårt du kom fram du lovade!!
-Ja, jag vet. Förlåt pappa! Jag glömde bort det..
efter några minuter hör pappan dottern skrika och han frågar vad som har hänt och dottern säger att hon ser Amanda blir tagen av några gubbar i andra sidan av "huset".. Jaja.. Ni får se trailen om ni inte fattar/vill veta mer x)

Puss&Kram //ella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0