When my heart stop love you...

Hejhej, bästa dagen på länge dagen på länge asso, jaja..Satt och garva så tårarna rann idag alltså, vetti fan vrf men skit samma :P Menmen, idag fick vi typ sluta 20 min tidigare för läraren blev jätte arg på en i klassen xD

Sen vänta jag micha & corre på jossa men hon kom typ aldrig så vi blev fett less på att sitta ute i korredoren så vi gick in till kuraton och prata massa roliga saker(x Och kolla i skolkattalågen ^^ Sen eftertag gick vi mot bussen och mötte upp Jossa, vetti fan vad hon hade gjort haha.. Men efter ett tag kom några jag ahr pratat med några gånger, sen åkte jag hem och  nu sitter här och väntar på att mitt sego till bror, sen ska jag ringa Kniche och vi ska till ICA (aa) coola vi är..

btw; såg ni på True Blood igår? Det är ganska äkligt men skit bra!! Jag lovar ni kommer älska det + att snart komemr dt en svensk skådis med(: Coolt asså!! :P

Men men , ska fortsätta lyssna på The Vocie, dom bästa låtarna hittills :)


Jay Sean Ft Lil Wayne
Down


 I Know You Want Me
Pitbull


 Rap Das Armas
Cidinho & Doca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0